Hilarious. A Very Creative Agency
Proximus

Red devilsReal Devils
Activation

Concept    ·    Branding    ·    Launch    ·    Gamification    ·    Football    ·    Conversation    ·    Fieldactivation    ·    Print    ·    Digital

Enkele jaren geleden gaf Proximus Sponsoring ons een geweldige kans: gedurende 8 maanden de fans van de Rode Duivels betrekken en inspireren op alle mogelijke kanalen!

Proximus is een merk dat sterk verbonden is met de emoties van ons nationale team en de fans.

Na een uitstekende prestatie op het Wereldkampioenschap in Brazilië, droomden veel supporters van een nog beter resultaat tijdens het Europees Kampioenschap in 2016 in Frankrijk. Deze keer was het doel de finale in Parijs!

Met de krachtige slogan "Afspraak in Parijs" verwoordde Proximus de hoop van zowel fans als spelers: de Rode Duivels in de finale van Euro 2016.

Om deze ambitie te realiseren, ontwikkelde wij een 360°-campagne die liep van november tot juni.

Het was een buitengewoon amusant project met tal van grappige anekdotes:

  • Midden in de nacht naar Parijs rijden (en terug) om mini-Eiffeltorens te kopen voor de fotoshoot met de Rode Duivels. Nog steeds een grote dank aan de geweldige Louis en Pierre-Marie!
  • Dries Mertens die niet begreep waarom we hem vroegen om "Gelukkig Nieuwjaar" te zeggen terwijl het nog oktober was... We waren natuurlijk al bezig met de actie van 2 maanden later.
  • Eden Hazard die voortdurend grappen maakte terwijl de rest serieus probeerde te zijn tijdens de fotoshoot.
  • Kevin De Bruyne in de rol van Kerstman...

Bedankt, Proximus, voor dit fantastische avontuur met de Rode Duivels en in het bijzonder met de fans.