2 jaar lang campagnes
op social media
Concept · Design ·
Social ·
Strategy ·
Digital ·
Print
52 cursussen, 10 campussen, 1 website. Voor de HE2B bepaalden we een strategische aanpak om zo veel mogelijk toekomstige studenten te informeren over de cursussen en waarden van deze school.
Om het instituut HE2B tot leven te brengen en op een relaxte toon te communiceren, hebben we Poulpy tot leven gebracht, een nieuwe mascotte. Poulpy werd als snel gebombardeerd tot Community Manager voor de social media.
Om de vragen van elke doelgroep te beantwoorden werd de website opgesplitst in twee afzonderlijke delen - voor toekomstige studenten enerzijds en hun ouders anderzijds.
Met een nieuw en herkenbaar grafisch ontwerp hebben we de stand die de HE2B gebruikt op salons en beurzen helemaal gedynamiseerd.
Tot slot hebben we de sociale netwerken van relevante informatie voorzien in een moderne, ontspannen toon.
Sinds de start van dit project in 2022 slagen we erin om ons publiek door de verschillende cursusopties te leiden, en tegelijk om over de waarden en de unieke sfeer op de campussen van de HE2B te praten.
Zelfs Poulpy komt nu handen tekort om te reageren op alle nieuwe interacties die voortkomen uit de social media campagnes.