360° Campagne met
merkambassadeurs.
Concept · Design ·
Social ·
Print ·
Digital
Voor de hockeyfans die wij zijn kwam deze samenwerking als een geschenk uit de hemel!
Het doel: de nieuwe Hybrid Flex 5 op de hoogste trede van het podium loodsen, met de hulp van twee geweldige ambassadeurs: hockeyinternationals Alexander Hendrickx en Victor Wegnez! En liefst zonder het gebruik van de typische clichés uit reclames voor scheermesjes.
We hebben Alexander en Victor in scène gezet rond de slogan "de prestatie van een kampioen", om hun kwaliteiten te koppelen aan die van Bic: nauwkeurig, prestatiegericht, verrassend... en buitengewoon efficiënt!
Dankzij het succes van de campagne mochten we onverwacht een paar keer verlengingen spelen. Daarin brachten we een paar nieuwe concepten rond de prestaties van ons nationale hockeyteam en eindigden we met een buzz op Tik Tok als hoogtepunt: een scheerschuimgevecht tussen Alexander en Victor!
Of deze campagne een succes was? Als het enthousiasme, de medeplichtigheid en de inzet van onze ambassadeurs een goede graadmeter is, dan voor de volle 100%!