Supporter
Academy
Concept · Graphic Design & Development
· 3D Design ·
Responsive Platform ·
Social Media
Welkom bij één van onze meest ambitieuze projecten. Onze klant Cofidis vertrouwde ons om een digitale activering te realiseren die zich uitstrekte over de periode 2019-2020. Het doel was om het merk en zijn waarden bekend te maken bij online gebruikers, met behulp van een digitale activering en gecombineerd met campagnes op het terrein.
We hebben hiervoor een ‘EgaM’ bedacht (waarbij e staat voor het digitale, gam-e voor de wedstrijden, en m voor het magazine).
Opzetten van een strategie rond de verwachtingen van de doelgroep, en met name de eigen verwachtingen inzake inkomsten, met een content van verhalen en anekdotes.
We hebben nagedacht over de UX/UI, met focus op het gebruik van een smartphone met geoptimaliseerde navigatie en een grafische sfeer die de wielerfans onderdompelt in een volledig op wielrennen gericht universum.
We hebben een toegewijde ruimte in huis bedacht voor een fietsliefhebber om volledig op te gaan in zijn passie voor zijn fiets. Deze interactieve kamer transformeerde en evolueerde gedurende het hele jaar, waarbij het uiterlijk werd aangepast aan de wedstrijden en prijzen die werden aangeboden.